Thursday 28 May 2009

die DIE die !

hidup ini umpama kucing menunggu tikus untuk dicekik !
aku da ta rela nak hidup . bosan dohh
kawan ? macam ta ikhlas jee
aku leader ke ? hahaa . ye kot . name group kitorang : kutu photographer
group kitorang amek gamba lawa lawa . bukan smart ! tapi lawa
tapi , da renggang ohh . disebabkan orang ketiga
abg ? adopted jee
err , aku soh erza cakap kat dea yang aku nak pindah . dan inilah dialognye
erza : abg , shafiqah nak pindah
abg : shafiqah mane ?
erza : 2 adil lah
abg : ohhh . oke oke :D
itu jee jawapan dea . grr , FUCK lu !
pade pukul 4.32 aku ngan mieza gi toilet jab
aku nampak dea kat bilik seni
dea buat dekk jee
and then , dea panggil lilly . dan inilah dialognye
abg : btol ke ika nak pindah ?
lilly : err , ahh , ye
abg : pindah mane ?
lilly : sam10
abg : nape dea ta bagitaw abg ?
lilly : dea ta bagitaw abg , sbb abg ta layan dea ! sbb tu dea ta bagitaw abg
aku malas ohh nak hidup . pastu kat blog aku pon , cite pasal bende yang same jee .
kepada sesiapa yang bace tu en , terima kasih . sayang korang sangat sangat

No comments:

Post a Comment